było: czy musiałbym wymienić również zasilacz?

Autor: Ugur (jod27_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 23:06:42 MET DST

witam
dzięki ze wszystkie wypowiedzi

po niejakim namysle doszłem do wniosku że wstrzymam się jeszcze troche z ta
modernizacja(może do następnej obniżki cen "na terenie" AMD - tj. pewnie do
jesieni. Przytym skłonny byłbym zrezygnowac z dodatkowego twardziela i
raczej wżucić athlona 2600+, płyte z kt400a i pamieci ddr400. Wzwjązku z
powyzszym rodzą się kolejne pytania, a mianowicie:
- czy takowego athlonka chodzącego nominalnie na fsb333 dasie na wspomianym
chipie wykozystywać na fsb 266, a nawet 200?? bo prawde powiedziawszy wysoka
wydajnosć byłaby mi potrzebna tylko do niezbyt czestego "operowania" na
materjale video(karta tv>itd.), pozatym około 1ghz byłoby wystarczające.
- apropo płyt głównych, może doradzilibyście mi producenta/model pod kontem
takich funkcji jak: automatyczna regulacja obrotów wentyla względem
temperatury proca i autowyłanczanie go po przejsciu kompa w stan uspienia.
Zetknałem się z opiniami(i opisami tytułowymi) nt. bogactwa "rozbudowanych
funkcji" na płytkach MSI, lecz czy to jest cos narzeczy w swietle moich
preferencji tego niewiem

pozdrawiam
Ugur

ps. jaka jest rużnica w poboże energi przez dysk 5600, a 7200ob/min,naczym
polega i jak sie realizuje zwiększanie napięcia podawanego z zasilacza, z 12
na 13v?