Dysk dynamiczny win2k - da sie odzyskac linuksa?

Autor: Manux (mar_10_at_interia.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 22:47:00 MET DST

Czesc,

Przez przypadek szlag mi trafil partycje z linuksem (nie wiem czy dane
zniknely) po tym jak dziewczyna przez pomylke wybrala opcje "Uaktualnij do
dysku dynamicznego" w "Zarzadzanie komputerem>Zarzadzanie dyskami" w Win2k.
Po tej operacji przy probie bootowania linuksa mam kernel panic :( Partition
Magic 7 nie widzi wogole partycji na tym dysku a windowsiane Zarzadzanie
dyskami pokazuje "Nie przydzielone" w miejscu partycji linuksowych(dwa
obszary o wielkosciach takich jakie mialy partycje linuksa). Da sie jakos
odzyskac te partycje?

dzieki z gory,
pozdrawiam
Marcin