Re: BiG Problem - pomocy !

Autor: Brzezi (brzezi_at_enter.net.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 17:53:25 MET DST

wto, 10 cze 2003 o 17:14 GMT, CHAVEZ de Cornholio napisał(a):

> Mam win 98 SE hdd 80 GB parcycja I 10 GB II i III po 35 GB. I tu tkwi
> problem. Windows widzi obie partycje ale dane moge odczytac tylko z dydku D.
> Dysk E jest dla niego pusty choc we wlasciwosciach widac ze ma zajete 20 Gb.
> Probowalem juz wszystkiego Scandiska z windowsa i z DOS a takze DiscDoctora
> z Nortona i ciagle du..a. Prosze o pomoc

Jezeli to ma byc problem sprzetowy, bo to przeciez grupa o sprzecie, to ja
bym sprawdzil czy nie masz naderwanej tasmy do dysku, skoro widzi tylko
czesc dysku...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi_at_enter.net.pl ][    Si jeunesse savait, si vieillesse      ]
[       Ekg: #3781111            ][    pouvait.                               ]