Re: Zle rozpoznanie trybu ATA

Autor: Maciej Bartosiewicz (maciej.bart_at_interia.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 15:27:29 MET DST

"JakiM" <ja-kim_at_wp.pl> wrote in message
> [...]
ATA
> wlaczenie
> >
> a gdzie sprawdzales tryb pracy w windowsie czy przy uruchamianiu kompa na
> "czarnych stronach" widziales ?

Witam

Kabel ma podlaczony czasrym do dysku niebieskim do kontrolera . Podczas
uruchamiania w tabelce konfiguracji widac ATA33 a w windowsach ATA4 .
Dodatkowo programy do testowania wykazuja ze jest tryb ATA33 i nalezy
uruchomic ATA100 , ale plyta obsluguje ATA133 wiec chce na maxa. Dodtkowo
windowsy strasznie dlugo startuja i ciagle mieszaja dyskiem.

Jak to jest czy tryb pracy dysku (ATA133) ustawia sie gdzies w Biosie . Czy
jak kable sa dobrze podlaczone i prawidlowe (80pin) to tryb powinien sie
uaktywnic samodzielnie .

Pozdrawiam