Re: Jeszcze jedno, jaki live?

Autor: Piotr W. (nospam_at_atman.com.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 15:06:58 MET DST

> Na stronie creativa (creative.com).
> Znalazlem sterowniki ale do wyboru mam przynajmniej 3 Live, miedzy innymi:
>
> - SB Live
> - SB Live Value
> - SB Live player 1024
>
> Ktora to moja karta (podawalem w poscie otwarcia jakis dziwny symbol
> CT****)?

SB Live! Bardzo latwo poznac.Jak byk na niej jest napisane ze SB Live! i
symbol
np. CT4670, a chip to EMU10K1
Pozatym obejrz karte i zobacz glowny chip ten najwiekszy. Jak jest CT5880 to
niestety nie jest to SB Live!
tylko SB 128 4.1 digital :).
 Ostatnio widzialem taka karte w Geant. Jak zobaczyłem cene to mnie z nog
zwalilo.
Bagatela 299 zł. Co prawda Box, ale karta wyglada tak samo zwykle jak moj
SB128 w pracy,
z tym ze ma wyjscie na 4 glosniki, a w komputroniku ta karta kosztuje 76 zl.
Proponuje sprawdzic jakims programem diagnostycznym np Aida32, Hwinfo itd...

Piotr W.