Re: Lamerskie pytanie o formatowanie dysku....

Autor: McSwirus (mcswirus_at_interia.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 14:24:52 MET DST

> Jak najlepiej sformatowac dysk pod XP.
> Chodzi mi o sformatowanie partycji glownej na
> ktorej stoi system.

Najlepiej spod DOSa jakims programem np.: PartitionMagic. Lub odpalić
instalkę XP i tam jest formatowanie podczas świerzej instalki. Jak XP jest
na FAT32 to normalnie spod DOSa FORMAT X: /u gdzie X litera dysku XP
widziana spod DOSa.

Można FDISKiem usunąć partycję NTFS spoza dosa, założyć nową FAT32 i
sformatować.

McSwirus