Cel333 + LX98-AT loteria na starcie

Autor: Wi (jwilkans_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 12:33:38 MET DST

Cze Wszystkim

Składam qmplowi takiego starego kompa i mam problem... :-(

Problem polega na tym, że czasem jest wszystko OK; odpala i hula, a czasem
nie - tzn tak jakby nie odpalała grafa. Monitor sie nie załącza, słyszę test
pamięci, kontrolka HDD świeci, potem gaśnie. Przy ponownym załączeniu to
samo itd, a nagle, wszystko w najlepszym porządku. Chodzi sobie i np
potrzeba go zresetować i... znowu loteria - najczęściej nie odpala od razu.
Bywaja okresy, że chodzi OK przez dłuższy czas (większą liczbę włączeń), a
czasami kilkanaście włączeń i nic! Aż nagle znowu chodzi, a potem nie :-)
Wiem, że ROTFL, ale brakuje mi już koncepcji.
Próbowałem ruszać (komp wył) prockiem w slocie1, kartą grafiki (brak
kontaktu) - czasem pomaga, ale chyba to nie koreluje. Wyjąłem i
przeczyściłem styki w slocie1, grafie - i to samo! Działa - nie działa.

Juz %&*$&($!!!! nie wiem co mam na ten temat myśleć.

Większe doświadczenie mam z nowocześniejszymi kompami (składam od 1,5 roku)
a z takim starociem (bez urazy :-) mam pierwszy raz do czynienia.

Może ktoś z Was mi pomoże.

PZDRW
Wi