Re: EPoX 8RDA+ mierzy +2,88V zamiast +3,3V !!!

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 12:21:19 MET DST

> mnie
>
> eh, epox 8rda+ nie ma czujnika 3,3V! to co wydaje CI sie ze jest 3,3V to
> pewnie napiecie ram - choc troche za wysokie ;)

Vdimm jest ustawiony na 2,9V - więc pewnie masz rację! :)

wczoraj zainstalowałem nowy programik - Hardware sensors monitor 4.1.2.5 -
8RDA+ jest wymieniona wśród supportowanych mobo więc podszedłem do niego
dosyć bezkrytycznie - jak widać _zbyt_ bezkrytycznie :)

dzięki za otwarcie oczu :)

jak wrócę do domciu to looknę jakie napięcia podaje BIOS

PZDR
Shaman