Re: problem z odtwarzaniem audio CD

Autor: Marek (marek_tarasiewicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 08:54:36 MET DST

No własnie, gdy właczylem Media Player, to wyskoczyl mi komunikat, ze WMP nie moze otworzyc dzwieku cyforwego i automatycznie przelaczyl na analogowy. Zastanawiam sie tylko gdzie jest przyczyna, i jak ten problem rozwiazac? Wolalbym przelaczyc na dzwiek cyfrowy niz wymieniac kabelek, tylko co sie skopalo?

Marek