Notebook Maxdata Eco 3100x

Autor: Damian (t_at_jemniczy.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 08:43:46 MET DST

witam,
uprzedzam, przejrzalem archiwum, ale brak satysfakcjonujacych odpowiedzi
zmusil mnie do zapytania na grupie...

obecnie mam komputer stacjonarny p2 450MHz... w sumie wystarcza, ale daje go
siostrze, planuje w to miejsce kupic notebooka maxdata,
CPU 2,4 MHz (nie mobil ale i tak bede w zasiegu gniazdek elektrycznych
pracowal)
COMBO, TFT 15", 40GB, 256...

jakie opinie macie w stosunku do tej marki/modelu
(wytrzymalosc calosci, baterii itp)
ewentualnie cos innego do 6000

aha czy warto miesiac czekac czy cenowo sie nic nie zmieni, zbytnio.... tak
pytam bo stacjonarne zawsze kupowalem w czerwcu bo w/g mnie ceny sa wtedy
dobre - a moze mi tak juz zostalo jak sie kiedys uciekalo przed 1 lipca
kiedy wprowadzano VAT

z gory dziekuje za info
pozdrawiam
Damian