europlus+

Autor: tomasz (tommad_at_rybnet.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 01:01:20 MET DST

witam wszystkich!!!

Jak większość umieszczam swoja prośbe i usilnie proszę o pomoc.
Zdobyłem tańszego nieco europlus+ -sa 2.0 i cóz niestety na moim nieco
tańszym win xp nie chce chodzić.
wykryłem jednak powód awari a nawet znam rozwiązanie niestety niewiem gdzie
zdobyc rozwiązanie. Mianowicie: wydaje mi sie że brakuje mi patcha o nazwie:
DiskRePatch, który mógłby rozwiązać problem ale ... jak zdobyć lub gdzie
albo jeśli ktoś ma może mógłby udostępnić??

Bardzo proszę o pomoc.
Tomasz