Re: wybor mobo pod axp 1700

Autor: jacor_at_autograf.pl
Data: Mon 09 Jun 2003 - 23:32:40 MET DST

> myslalem nad asrokiem k7s8x...

nie rób tego! mam tę płyte i mam problemy
co prawda nie z tym prockiem (duron 1100)
ale mam wrażenie że są to problemy hm... uniwersalne
(nie zamykanie windy brak współpracy z moimi kartami muzycznymi i
tv) ale na prawde warto kupić lepszą płytę wcale nie dużo droższą

jest taka płyta Asusa którą wypróbowałem w pracy jest na Nforce tym pierwszym
ma ddr 266 tylko, ale ma wbudowanego geforce'a mx200 albo coś takiego, muzykę z
dolby digital i jest bardzo szybka i bezproblemowa - zauważyłem, że bardo szybko
uruchamia się na niej system - tak jakby Bios był jakoś wyjątkowo dobrze
zrobiony...

pozdrawiam
Jacek