Re: ECS K7S5AL i Athlon 1800 = problem ze startem ?

Autor: PW (pw13_at_box43.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 22:25:10 MET DST

johnnie_w wrote:
> A jakich pamieci uzywasz? Jesli 2x SDRAM to sprawdz czy na jednej
> kosci dzieje sie to samo. Jesli DDRy to moze sprawdz je np.
> memtestem. Podociskaj kable IDE. Sprawdz czy to samo dzieje sie bez
> karty dzwiekowej lub innych urzadzen ze slotow PCI.

poczytalem troche opinii i okazuje sie, ze te plyty po prostu tak maja i
juz...
niestety kombinowalem juz rozne mozliwosci, ale ciagle mam to samo,
do tego zauwazylem, ze co jakis czas zmienia sie magistrala ze 133 na 100
ot tak sobie i juz, przeciez takie plyty nie powinny byc dopuszczone do
sprzedazy,
jest to jawne 'oszustwo' klienta koncowego...

wszystko mam nowe, pamiec to 256 ddr 266 w jednej kosci,
nie ma zadnych urzadzen na PCI, tylko grafika na AGP,
GF4 440MX 64ram, HDD to 40 GB seagate baracuda
i czego sie tu kurna czepic ???

plyta... tylko i wylacznie plyta glowna...
ale czy to wszystko nie jest podstawa do reklamacji ??
ehhh... rece opadaja...

--
PW
GG: 655449