Re: ECS K7S5AL i Athlon 1800 = problem ze startem ?

Autor: Arkadiuss (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 21:15:15 MET DST

"PW" <pw13_at_box43.pl> wrote in message news:bc2g0r$lru$1_at_flis.man.torun.pl...
> HOUK !!
>
> A wiec posiadam plytke: ECS K7S5AL
> wrzucilem do niej athlonka xp 1800+,
> zainstalowalem systemik WinXPprof PL
>
> Problem jest taki, ze po starcie bioska wykrywa
> wszystko ok. Po 'przeleceniu' tabelki z infem od bioska
> pojawia sie czarne tlo i miga tylko kursor w lewym
> gornym rogu. Raz na powiedzmy (tutaj strzelam bo jest
> roznie) 10 startow windowsik wystartuje, czy ktos cos
> moze pomoc ???
> Czytalem pare artykulow na temat tej plyty, i sprawia niby
> z athlonami jakies problemiki, ale az tak ??

> [...]

U mnie K7S5AL nie sprawia żadnych problemow z Athlonem 1700+@2400+
Moze to kwestia karty graficznej, chociaż u dwóch osób takie same objawy
hmmm...
A w trybie awaryjnym nie startuje windoza? Może kwestia sterowników do
grafiki. U mojej dziewczyny jak grafika nie współpracowała z płytą to się
podczas ladowania łindołsa w lewym górnym rogu pojawiała biała kropka i na
tym koniec.
Spróbuj z inna kartą, wczytaj Default Settings Biosa, nie wiem może tryb
awaryjny i reinstalacja sterów grafy.... Procek się nie grzeje?

pozdro
Arkadiuss