Re: Athlon 1800+

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 19:18:55 MET DST

MAYDAY wrote:
> Co jest ? konfiguracja
> A1800+
> Ecsk7s5a
> 256 DDR
> Radeon 9000
> nagrywarka, Hdd 80 GB, Codegen 300 W.
> komputer po wyłączeniu się normalnie uruchamia, ale np jak się robi
> uruchom ponownie to już tylko zacznie się system ładować (XP) i
> zamiera. Nie dzieje się coś takiego w win Me, pamięć nie jest
> podkręcona, nic się nie przegrzewa, aha jak puszczę na 100 MHz to nie
> ma tego problemu. Dzięki za wszelkie sugestie
> PS. Podejrzewam że zasilacz nie wyrabia.

ja mialem taki problem z WinXP gdy odtworzylem back-upa z ghosta. za cholere
na tym kompie nie chcial wystartowac. zatrzymywal sie na tym logo microsoftu
z napisem Windows XP czy cos podobnego. probowalem rozne dyski i nic. na
innym sprzecie nie bylo tego problemu. Nie rozwiazalem tego jeszcze. aaa, a
ja mam AXP 1600+, Soltek SL75DRV-4, 512 DDR 256, Barracuda V 120GB, Zasilacz
Feel.
tequila