plik rundll32.exe w Windows XP

Autor: kolbas_at_op.pl
Data: Mon 09 Jun 2003 - 19:25:01 MET DST

Witam. Mam mały problem i szukam pomocy, może ktoś mi pomoże. Chodzi mi o
program Windows Blind którego próbowałem uruchomić pod Windows XP i w momencie
kiedy chce zmienić skóre pojawia mi sie komunikat że wystąpił bląd w pliku
rundll32.exe. w wyniku czego Windows zmienia mi wygląd jak w Windows 98. Jeśli
ktoś miał podobny problem i wie jak to naprawić to prosiłbym o jakieś
wskazówki. Z góry dziękuję za pomoc.