Re: nagrywarka samsung

Autor: Dariusz (darekzal_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 18:52:59 MET DST

Marcin Wojtczuk <fvfalse_at_hakerzy.zmroku> napisał(a):

> Michał Młynarczyk claimed:
> .
>
> Nie, expert to chyba teraz w komisji śledczej siedzi/doradza. To co widać na
> załączonym obrazku to zwykły debil.
>
> --
> [ http://www.stringi.com/viper/ ]
> FastViper (at) poczta (dot) onet (dot) pl

 Coś Cię panie Michale opuściło poczucie humoru, a wyzywanie nie znanych Ci
ludzi od debili przystoi tylko chamom.
Straciłem sporo forsy na takich znanych markach jak Sony, Philips, Asus,
GigaByte, IBM itp.,i jestem z tego wyleczony. BTW ostatnio kupuję tylko
twardziele Samsunga bo zależy mi na długotrwałym dostępie do danych, a nie na
któtkotrwałym czasie użycia i długim czasie reklamacji.
Pozdrowienia
Dariusz