Re: Tracer Maybach

Autor: Zurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 18:05:37 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Yacho naskrobał(-a):

> Poprostu nie mial logitecha i nie ma jak sie odniesc do tego
> ja z A4tech sei przesiadlem na Logi pilot i twierdze ze A4tech to
> styf - teraz zmienilem na logi 69 i jest jeszce lepiej

Szczerze powiedziawszy jeżeli myszka się nie psuje, jest dokładna i ma
funkcjonalne oprogramowanie to chyba nie ma się czego czepiać prawda?? A
biorąc pod uwagę te właśnie aspekty i moje doświadczenia Logitech nie ma
żadnej przewagi nad A4Techem. Poza tym koleś ma jakiegoś Microsofta (to
też chyba top wśród myszek) i od czasu do czasu mam z nim doczynienia,
ale poza kształtem i tym że nosi dalej o ok. 1m nie widzę jakichś
specjalnych różnic między jego mychą a moją.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288