Re: Moglby ktos sprawdzic?? ... Ogromna prosba...

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at__wywalto_pseinfo.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 15:38:31 MET DST

=Kanku= wrote:

> Te pytania sa IMHO nieprecyzyjne, lekko durnowate i wygladaja na takie,
> zeby tylko uwalic, jak w tym dowcipie z zarowka i studentem.
>
> Ja nie wiedzialem ze informatyka to takie pierdoly, czy cpu to jest
> specyficzne urzadzanie do specyficznych funkcji czy niespecyficzne do
> srednioniespecyficznych, a juz troche sie jej ucze.
>
> Kondolencje dla osob rozwiazujacych :)

Pewnie to elementy informatyki w jakiejś podstawówce czy gimnazjum,
dodatkowo pytania opracowane tak, że pożal się boże! To już nawet nie
chodzi o to czego dotyczą, ale o to jaki jest ich sens i w jaki sposób
są napisane... Może o to żeby pani nauczycielka/nauczyciel w końcu
poznali te prawidłowe odpowiedzi? :( Ogarnia mnie rozpacz.... już lepiej
żeby uczli w szkołach więcej matematyki czy wuefu niż takiej (tego typu,
na tym poziomie i w taki sposób) informatyki...

eh.
EOT

Pozdrawiam,
Tomek