Re: Moglby ktos sprawdzic?? ... Ogromna prosba...

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 13:54:04 MET DST

Dnia 08-06-2003 22:13 , Nothingman powiedział:
> [...]
> zdaja mi sie te pytania troche bez sensu... Czy moglby ktos mi powiedzic,
> czy moje przepuszczenia co do wlasciwych odpowiedzi sa sluszne?? (Jest 8
> pytan)...
>
> 1. Jednostka centralna to:
>
> a) urządzenie wejścia umieszczone zazwyczaj w centralnym miejscu biurka
> b) specyficzny komputer pełniący specyficzne funkcje
> c) zasadnicza część zestawu komputerowego
> d) umieszczony w centralnym miejscu płyty głównej mikroprocesor
>
> Uwazam, że: "C"
>
> 2. Najważniejszym elementem jednostki centralnej jest:

Wątek jest nieco TG a moja odpowiedź będzie NTG.
Zadaniem autora programu jest m.in. przewidzieć problemy.
Tu problemem, który niewątpliwie może powstac jest konflikt z
nauczycielką co do przyjęcia "prawidłowych" odpowiedzi.

W związku z powyższym napisałbym program bardziej uniwersalny, który
pobierałby dane z odpowiednio przygotowanego pliku tekstowego np:

# Dane do programu GENIUSZ TESTOW :)
: Jednostka centralna to:
urządzenie wejścia umieszczone zazwyczaj w centralnym miejscu biurka
specyficzny komputer pełniący specyficzne funkcje
zasadnicza część zestawu komputerowego
umieszczony w centralnym miejscu płyty głównej mikroprocesor
+3
:Najważniejszym elementem jednostki centralnej jest:
sterownik dysków
pamięć RAM
mikroprocesor
układ scalony z pamięcią ROM
+3
itd
:Jeden bit to:
1024 bajty
największa komórka pamięci
porażenie prądem elektrycznym
najmniejsza porcja informacji, która pomnożona przez cyfrę 8 daje 1 bajt
+4

---
# koniec danych
Zalety:
- pewna uniwersalność programu - można go będzie użyć tez na fizykę itd
- uniknięcie konfliktu z nauczycielką, którą poprosisz o plik z danymi ;)
--
pozdrawiam
Sławek