Re: film w sieci LAN

Autor: dino (dino_at_gv.edu.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 13:35:23 MET DST

> jak wyświetlić film jednocześnie na kilku komputerach
> korzystając z innego kompa w sieci LAN ?

Mozesz zastosowac program do zdalnej pracy na innej maszynie i wyswietlic
pulpit innego kompa w sieci na swoim komputerze.
Mozesz uzyc do tego programu VNC (IP) ale nie wiem czy nie będzie problemu
z odswiezaniem ekranu.
PCAnywhere sie do tego nie nadaje bo nie zezwala na kilka polaczen do
jednego hosta.

Pozdrawiam
Marcin

Ps.
 Osobiscie uwazam, ze latwiej i lepiej odtworzyc film na lokalnym kompie
bez zadnych kombinacji.