Re: Awaria kompa:(((

Autor: kpawel (USUN.kpawel_at_kr.onet.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 13:08:09 MET DST

Dnia 2003-06-08 22:33, osobnik borowik_at_autograf.pl napisał:
> Dzisiaj rano odpalam kompa i nic. Zasilanie jest ale monitor sie nie wlacza -
> czarny ekran. Co dziwne kontrolka procka pali sie caly czas. Slychac bardzo
> cichutko miarowe dzwieki, chyba od plyty glownej - nie jestem pewien. Przycisk
> restart tez nie reaguje. Mam plyte MSI na DDRach, proca AthlonXP 2100+.
>
> Czy mial ktos podobny problem? Co moze byc powodem takiego stanu rzeczy -
> procek, plyta, pamiec, zasilacz a moze cos innego?

Wyjmij wtyczkę z kontaktu i poczekaj chwilkę - potem znowu włącz. Jezeli
to nie pomoże to zresetuj BIOS (nie wiem dlaczego ale działa). Mnie też
czasami się tak dzieje. Pojęcia nie mam dlaczego. W większości
przypadków wystarczy odcięcie zewnętrznego zasilania na kilkanaśnie sekund.

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >