Re: nawala - drukarka HP 690C

Autor: aggaz_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 09 Jun 2003 - 11:54:19 MET DST

> Mam maly problem z drukarka HP 690C
> Gdy chce cos drukowac wciaga mi papier i zaczyna mrugac ten przycisk do
> wciagania papieru nad wlacznikiem... mruga i nic sie dalej nie dzieje...
> Co to moze byc? ile moze kosztowac naprawa czegos takiego?

to nic poważnego, trzeba dysponwać gwiazdokowym śrubokrętem. Musisz uregulować
wysokość kałamarzy, widocznie pod wpływem czasu troszkę Ci się obniżyły.
Regulacja polega na intuicyjnym dokręcaniu dwóch śrubek po obu bokach rurki na
której znajdują się głowice. trzeba trochę pokombinować. Musisz oczywiście
zasymulować zamknięcie pokrywy przy rozebranej drukarce, żeby jej nie skladać
za każdym razem. No i trochę niewdzięczne jest zdejmowanie obudowy - sa tam
nędzne zatrzaski, ale jakoś da się je ściągnąć - łamiąc przy tym ze dwa - na
szczęście nie mają one wpoływyu na pracę. ponadto polecam przetarcie gumowaych
wałków benzyną ekstrakcyjną - dostepna w jkażdym sklepie typu chemia.
Pozdrawiam.
Dodatkwe pytania na priv.
Krzysiek