cichy dysk SCSI - pytanie [crosspost]

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 09:11:26 MET DST

jakie sa w tej chwili dobre, ciche i niezawodne dyski SCSI?
pojemnosc ok 18GB wystarczy. nie musi byc niebywale szybki, wazniejsze
by byl cichy. chyba wlasnie pada mi moja wysluzona barracuda i czym
predzej bede musial ja zastapic.

czym zrobic kopie systemu (jak przeniesc)? czy jest jakies dobre
narzedzie, ktore pozwala zrobic wierna kopia dysku systemowego lub
plikow systemowych na inny dysk o innych fizycznych parametrach?
systemem jest W2000 server + SP3

z gory dzieki za rzeczowe porady. <rs>

--
"Voice or no voice the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is to tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same in any country."
Hermann Goering, at the Nuremberg Trials. April 18, 1946