Re: CANON BJC 4400

Autor: whesper_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 09 Jun 2003 - 02:36:39 MET DST

Najprawdopodobniej głowica, czesto się to zdarza w przypadku tych drukarek.
Jeżeli masz możliwośc, to sprawdź ją na innej drukarce Canona (BJC 2000, BJC
4xxx, lub na każdej innej, do której wchodzi głowica BCI-21), nie musisz
podłączać nawet do kompa, tylko pod zasilanie, jeżeli po włączeniu głowica
wyjedzie na środek to przykro mi, ale głowica do wymiany:(
Pozdrawiam!
Adrian