Re: Karty dzwiekowe.

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 00:17:06 MET DST

"alkos" <TNIJalkos_at_o2.pl> wrote...

> Jeśli chodzi o sprzęt (pomijając dB, które rzeczywiście są NTG), to
polecam
> wyoroby Yamahy - niestety już nie produkowane (ale sterowniki są),
tak że
> dostępne po różnych takich allegrach. Sam kupiłem taką tydzień temu
> przeżyłem po prostu audialny szok ;)

Jeśli chodzi o jakość dźwięku to rzeczywiście robią wrażenie. Niestety
jest jeden szczegół na który trzeba uważać. Trudno mi to wytłumaczyć -
brzmi dość magicznie - ale niektóre karty dźwiękowe Yamahy na układzie
744 (znam takie trzy przypadki), wprowadzały czasem "zakłócenia" na
działanie karty grafiki na GeForsach objawiające się tym, że na
ekranie pojawiały się dziwne "przekłamania" obrazu, szczególnie w
miejscu różnych ikon i małych znaczków, elementów okien.
Sam z tego powodu zmieniłem swoją kartę dźwiękową na SB5.1Live jakieś
dwa lata temu. Kartę dźwiękową na układzie 744 mam do dziś, zamierzam
na Allegro wystawić.

Luc