Re: Będziemy w UE! ;) (OT?)

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 01:12:43 MET DST

"Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <mekpiotr_at_poczta.onet.pl> wrote...

> Hahaha. I ty w to uwierzyles !

Napisałem może, bo jest taka możliwość, to nie jest kwestia wiary,
tylko tego jak się rynek zachowa, a faktem jest, że w UE sprzęt
elektroniczny niektórych firm jest dużo tańszy niż u nas (szczególnie
jak się uwzględni stosunek do ich zarobków).

Luc