Uszkodzenie Radeona 9000pro vivo HIS

Autor: Tempus (tempus_at_bezspamu.poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 22:54:10 MET DST

Podczas długiej pracy w Wordzie w okolicach tekstu na ekranie pojawiają się zielone, malutkie pionowe kreseczki, coś jakby odbicia. We wszystkich programach windowsowych wtedy napisy czarne robią się ciemnofioletowe a szare tła w oknach dialogowych - różowe. Zdarza się to rzadko, po długiej pracy. Co ciekawe, w grach nic się nie dzieje! Zazwyczaj wystarczyło przeresetować, aby obraz zrobił się normalny, ale gdy było bardzo ciepło musiałem wyłączyć na kilkanaście minut (gdy włączyłem po kilku - było to samo). Karta jest na gwarancji, ale jak to załatwić skoro problem pojawia się po wielu godzinach pracy i w dodatku rzadko (raz na kilka takich długich sesji)? Nie uwierzą mi! Karta nie jest podkręcana. Sprawdzałem kiedyś napisy na pamięciach, są prawidłowe (o odpowiedniej szybkości). Kiedyś myślałem że to wina starego monitora, ale na dwóch innych jest to samo. Co zrobić? (WinXP, Catalysty ze strony ATI - obecnie przedostatnie).