Re: Enlight

Autor: Marcin Pikalski (tkdpiki_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 21:46:32 MET DST

Dnia 2003-06-08 14:09, Użytkownik Brzezi wcisnął następujące klawisze:

> Potwierdzam, ta obudowa jest totalnie wyczesana :P
> Widac ze jest dopracowana w kazdym nawet najmniejszym szczegole, pelna
> perfekcja, bardzo porzadna i solidna, zasilacz jest nieslyszalny..., no
> i ten odlotowy wyglad... chyba sie zakochalem w tej obudowie :P

No juz za pozno, ale i tak nie wygrzebalbym raczej wiecej kasy, bo juz
to zrobilem :)Mialem kupci za 280, kupilem za 90 wiecej. Dokladac mozna
w nieskonczonosc, zawsze znajdzie sie cos lepszego.
Pierwsze wrazenia:
fajne bezsrobkowe wkladanie napedow, koszyczek na 3.5 cala tez :)
Dosc opornie wyskakuja zaslepki do sledzi, dwa mi sie lekko zgiely, a
material delikatny, jeszcze ze dwa razy i sie zlamia :( Jakos nie do
konca pasuja dziurki na plyte :), Dwa narozniki od strony dyskow nie sa
przykrecone, tylko czesciowo opieraja sie na wzniesieniach,
Wentyl z zasilacza cichutki, ale na razie nie obciazam i obudowa
otwarta, wiec to sie moze zmienic. Natomiast wentyl z tylu (chyba Sunon
diablo wyje, zaglusza nawet titana (chwilowo podlaczylem bez
fanmate'a)), trzeba bedzie wlutowac troszke opornikow, a szkoda mi ciac
taki nowy wiatraczek :)

--
pzdr               	Kill the spiders... and save the butterflies...
Marcin <tkdpiki_at_go2.pl>         It's rational until You realize