Re: Karty dzwiekowe.

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 20:31:07 MET DST

Użytkownik "Paweł" <bez.fm_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]

Jak gościu udzielasz odpowiedzi to nie stawiaj znaku cytowania bo nie
wiadomo co piszesz.

A co do tematu to ludzkie ucho słyszy dB z pewnego zakresu (chyba od 25 do
100 paru). Ale myślę, że nie chodziło tam o decybele (głośność zawsze można
podnieść potencjometrem) a o częstotliwości dźwięku, które to decydują o
jakości dźwięku i ilości słyszanych tonów.
pozdr
Marcin
p.s. jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi ;)))