Re: Uniwersalne has³o biosu ECS K7S5A

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 19:19:29 MET DST

U¿ytkownik "Sebastian" <sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM> napisa³ w wiadomo¶ci

> U¿ytkownik "Piter" <piter_at_honda.bt.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> pracy
> nie

> rozumiem Ciê doskonale. Ale w takim przypadku powinni robiæ takie rzeczy w
> b³yskawicznym tempie

Zgodze sie z Toba ale jesli masz serwis, duzo pracy i przyjdzie 10 takich z
haslem biosu to straca godzine albo i wiecej :)
Wkoncu musza sprawdzic czy napefno u nich komp zakupiony, czy jeszcze wazna
gwarancja, potem otworzyc obudowe, skasowac biosa, zlozyc, zaplombowac,
opisac w gwarancji zmiane plomby i jeszcze pare innych rzeczy :(

> Ale bywaj± ludzie, co zapominaj± hasla :) A co, je¶li kolega nie mo¿e
> odpaliæ kompa? :)

No jesli nie moze odpalic kompa to nic nie zrobi :(

--
[    CT-OJA3T & Celeron 1.4 & 512 MB RAM     ]
[          Radeon 8500 LE 250/250 & SBLive           ]