Zwisy Durona a zlomowy Athlon . . .

Autor: Maciej Darocha (qbak_at_an.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 16:23:27 MET DST

Mam problem z moim Duronkiem - ostatnimi czasy czesto sie wiesza, tak
zupelnie na beton zamarza ekran. Wiatrak dziala, a i pamieci raczej OK - nie
zakurzone ani nic z tych rzeczy.

Myslalem, zeby kupic jakiegos uzywanego Athlona - nie chce na to wydawac za
duzo kasy. Czy warto kupowac Athlony - uzywki? To chyba dosc delikatne
procki. Mnie najbardziej interesowalaby jakas 900 albo cos w tym rodzaju.
Obecnie mam Durnia 800. Co o tym sadzicie?

--
Pozdrawiam
Maciej Darocha