Re: Problem z modemem lub plyta

Autor: Marsjanin (06.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 13:13:17 MET DST

        Usenetowy bot SobeK pod wpływem
        zwarcia wygenerował aż 14-liniowego posta:

>Udalo mi sie odpalic ten modem. Przypomnialem sobie, ze byly na nim zworki,
>ktore nie byly opisane w instrukcji, opisane jako PCI/VAUX/REG.

:-)

>Otoz pod windowsem NT zainstalowal go, nawet
>ladnie sie laczy, ale co troche go rozlacza i nie moze ponownie polaczyc,

Nie znam, niestety, Windowsa NT... :-(

>wyskakuje ze brak sygnalu wybierania,

Wyłącz w opcjach "czekaj na sygnał wybierania". Do testów
przynajmniej.

BTW kurcze, Dialog masz, nie wiem, jak tam z darmowymi infoliniami
(0800). Ale TPSA ma darmowy numer dostępowy do serwera HTTP, służy do
rejestracji Pakietów TP. Numer to 0800200000, login i hasło to
"rejestracja". Dostępna jest w przeglądarce strona
http://rejestracja.tpnet.pl/ - idealnie nadaje się do testów modemu,
po co płacić za impulsy... ;-)

--
-- Pozdrawiam -- Marsjanin --