Re: Enlight

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 10:59:37 MET DST

> No wiec ja kupilem 7247, czarna, fajniutka, troche sie rozni od codegena
> :), musze ja jeszcze dokladnie rozpracowac :) Tyle, ze wysypalem nieco
> wiecej kasy niz myslalem :(

bo jak kupowales juz najdrozszego Enlighta (z tych domowych) to trzeba bylo
sie IMHO zastanowic nad dorzuceniem tych 50-60zl i kupnem czarnego
miditowera Chieftec'a z zasilaczem 360W - mialbys mocniejszy zasilacz i
wygodniejsza obudowe (wieksza i latwiejszy dostep do srodka - "klamka" i nie
ma potrzeby zdejmowac przedniego panelu)

pozdrawiam