W2K nie zamyka explorera

Autor: davvidda (davvidda_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 10:46:51 MET DST

Witam!

Nie wiem, czy NTG, czy nie, ale na pl.comp.os.ms-windows.winnt nikt mi nie
chciał odpowiedzieć :)

W2K przy zamykaniu systemu kończy sprawnie wszystkie procesy działające w
tle, z wyjątkiem explorer.exe
Pierwszy system instalowany na moim komputerze to W2K i wtedy było wszystko
OK. Potem przez chwilę był XP, a teraz jest znowu W2K i nie zamyka
explorera... o co tu może chodzić ??? Czy to problem z jakąś aplikacją, czy
może coś ze sprzetem...?

Pozdrawiam

davvidda