Re: jaki uzywany laptop?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 10:06:14 MET DST

In news:bbtlej$glp$1_at_julia.coi.pw.edu.pl,
michal typed:
> mam pytanie chce sobie kupic uzywanego laptopa. 700-1000 mhz (pIII ,
> celeron lub co innego) nie bedzie sluzyl do gier max obciazenia to
> ogladanie filmow. cene okolo 3 tysiecy
>
> co polecacie? chodzi mi o kompy ktore bylyby trwale.(zeby z pare lat
> podzialal) i chodzily bezawaryjnie, i maily dobra baterie (li-ion) nie
> musza byc super wydajne. dobrze by bylo jakby dzialal linux bez
> problemow.
>
> poleccie mi firmy , ewentualnie modele ?
> miejsce gdzie mozna kupic?
> i co wogole myslicie o kupowaniu uzywanych laptopow? oplaca sie?czy
> [...]

IMHO warto kupic uzywany dobrej firmy. Ja kupilem juz 2 sztuki IBMa (TP600 i
TP390) i planuje zakup X20. Dlaczego IBM? Bo mam dostep do czesci, serwisu
itd :-) W przypadku jak cos sie zepsuje to koszty naprawy bywaja spore, ale
IBMy nie sa zbyt awaryjne. Glowne uszkodzenia powstaja z winy uzytkownika -
zbite matryce, wyrwane zawiasy, zalane klawiatury (a co za tym idzie
uszkodzenie plyty glownej), wyrwane wtyki itd. Za ok 3000 PLN powinienes
dostac model T21 lub T22- sprawdz na:
http://www.allegro.pl/search.php?string=ibm&category=4184&country=1

pzdr.
trzmiel