Komp sie przegrzewa :((

Autor: maćko.b (mbanaszek04_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 09:41:30 MET DST

witam mam problem polegajacy na tym ze od jakiegos tygodnia co jakis czas w
kompie wlacza sie alarm czyli wyje niezle glosno czy oprocz tego ze mogl sie
zepsoc wiatraczek moze byc cos jeszcze ? oczywiscie komp jest mi potrzebny
teraz do dokonczenia przejsciwki ale zawsze jak na zlosc :( komp ma juz
kilka lat- P3 500mhz plyta Abit BE6-2 jesli by kots wiedzial co moglo sie
zepsoc prosze o pomoc-pozdrawiam