Re: Przedluzacz tasmy IDE lub alternatywa

Autor: a (a_at_not.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 09:22:50 MET DST

Sebastian wrote:

> Użytkownik "Muzzy" <agnieszka_st_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> zdaje

sprawdz wpierw czy nie jest to masa -dolne piny
oczywiscie ze istnieje to jest tego samego typu tasiemka eide :-)
tylko trzeba odciac gniazdo do plyty i juz masz zarobiona tasiemke
pozostaje jeszcze zamiana gmiazda z tasiemki na wtyk
i to jest proste wystarczy zakupic za pare zlotych wtyk montowany
do plytki o odpowiedniej dlugosci pinow montazowych
dobrze kupic taki z zaczepami bedzie blokował przy wyjmowaniu
owzem wydluzy to tasme ale mozesz podlaczyć do tego srodkowego
lepszym wyjsciem jest wylutowanie zlacza z dysku i wlutowanie wlasciwego
ale nie jest to takie proste i mozna uszkodzic otwory i odchodzace sciezki
szczegolnie gdy druk jest wielowarstwowy