Nagrywarka HP - Problem:(

Autor: whesper_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 08 Jun 2003 - 00:58:08 MET DST

Kupiłem nową nagrywarkę HP CD WRITER PLUS 4x/4x/24x z wyprzedaży magazynowej,
ale mam z nią problem, to znaczy komp nie widzi jej, gdy jest podłączona na
SECONDARY IDE, razem z CD ROMem LG 32x, zworki z tyłu napędu są na pewno dobrze
ustawione, ustawiałem CDka na Slave, HPka na Master, nic nie wykrywało (nawet
dysku na PRIMARY IDE), gdy tymczasem podłączałem odwrotnie komp widział tylko
CDka i dysk, tak, jakby nie było nagrywarki, gdy tymczasem podłączam na PRIMARY
IDE razem a dyskiem i oczywiści nagrywarkę ustawiam na Slave, komp czasami ją
widzi i da się nagrywać płyty. Nie wiecie może, czy jest to wina nagrywarki, a
może wystarczy coś ustawić w Bios'ie? Z góry dzięki za odpowiedzi...