Re: Mysz optyczna-nie wylacza sie po........

Autor: Robert P. (zyx3_at_poczta.xonet.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 00:12:01 MET DST

Użytkownik "....::::gRoT::::...." <roki-kulesza_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Moja mysz optyczna po wylaczeniu zasilania komputera nadal jest w trybie
> czuwania i swieci sie na czerwono a kumplowi cala sie wylacza jak to mozna
> zrobic aby sie calkowicie wylaczala?Poniewaz chce zyskac tym dluzsza
> zywotnosc lasera.Pozdrawiam.

nie napisales, czy kumpel ma ten sam model myszy i tej samej firmy. rozni
producenci maja rozne podejscie do stanu czuwania myszy. ponadto nie
napsiales, czy mysz jest przewodowa, czy bezprzewodowa, tutaj tez sa roznice
w przechodzeniu w stan czuwania.
no i jak juz inni zaznaczali, to nie zaden laser tylko dioda LED.

Robert P.

P.S. pradwopodobnie Twoja mysz nie wygasza sie calkowicie , bo tak wlasnie
ma byc w tym modelu - sprawdz w instrukcji obslugi lub na stronie
producenta.