Re: nforce2 czy kt400

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 16:34:09 MET DST

PIE@$@$$ :P

> Chcesz po prostu dobrej, stabilnej i bezproblemowej plytki - kt400

PIE@#$@#$ :P

Jakos zakupilem ostatnio plytke na Nforce2 Abit NF7-S i rownoczesniej plyte
Asusa na KT400A (teraz nie pamietam modelu bo to nie byla dla mnie plyta :P

nForca uruchomilem na Xpeku wczesniej zainstalowanym na KT133 :)
Oczywiscie wywalil sie ale po naprawie systemu dziala super stabilnie ...
Dzwiek DD dziala ze az huczy... jestem w szoku.
Procek D650 podkrecil sie na starcie (odblokowany mnoznik) do 900Mhz bez
podnoszenia napiecia...
Na KT400A kompik wykrzaczyl sie w trakcie instalacji (pamieci takie same jak
wczesniej na KT266)

Po udanej w koncu instalacji KT400A mimo wszystko sie krzaczyl :) ale udalo
sie zainstalowac ...

Wiec poprostu to tylko fuksy lub nie ...
I napewno nForce 2 nie jest problematyczny :)
Nowe sterki sa super ...