Poczebuje nagrywarki

Autor: katzenjammer (katzenjammer_at_tlen.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 16:29:55 MET DST

No więc co mi trzeba to napęd typu combo. Na prędkości to mi akurat najmniej
zależy. Sprawą priotytetową jest to żeby mozna było nagrywać płytki
niestandardowe czyli np 90min. i żeby było to solidne i oczywiście niedrogie
(tak ze 400zł) Jesli ktos zna coś godnego polecenia to prosiłbym o zabranie
głosu.
Mój stary samsung już drugi raz w ciagu niezbyt długiej kariery odmówił
posłuszeństwa więc raczej coś z konkurencji...

Pozdrawiam