Jak zmusić drukarkę aby

Autor: Master Dark Rider (don'tspamplease_dark.rider_at_poczta.fm)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 15:47:11 MET DST

(Witam!) do wydruku kolorowego zdjęcia używała czarnego tuszu ?
Dziwna sprawa - mam w starych wydrukach (z początku fascynacji drukarką)
wydrukowane zdjęcia, na których ewidentnie jest używany czarny tusz
(mam bardzo mocną lupę). Teraz nie mogę tego w żaden sposób uzyskać zawsze
czarny jest składany z CMY. Próbowałem z Paint Shop Pro i nawet opcja
"separacja CMYK" powoduje, że składowa K jest drukowana kolorowym tuszem
a nie czarnym. Jednak kliparty z worda drukują się bardzo ładnie ale już
dołączona do pracy ilustracja ze skanu zamiast czarnego ma ciemno-zielony.
HP 960C. Windows. Help ! :-)

pozdrawiam serdecznie
MDR