Re: Różnice w notebookach firmowych a nie firmowych?

Autor: Raku (raku_at_amigos.kom.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 12:03:11 MET DST

Dnia 2003-06-07 11:41, Użytkownik Arti napisał:

> Przecież większość częsci jest firm innych (AMD NVIDIA SEagate), więc jedyne
> co pozostaje to matryca i obudowa.
> czy z tym są problemy??

jak byś miał nawet kilka dni w rekach Toshibe , a potem np. California
A. - to byś tego drugiego w zyciu nie kupił.

Problemy są z cieżarem, wykoananiem takich drobiazgów jak zatrzask klapy
(który w tańszych modelach szybko sie wyłamuje), brak możliwości
hibernacji, usypiania Windy .... i wiele "drobnych" szczegółow

--
Raku