problem z duronem

Autor: SM (sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 12:19:31 MET DST

Witam wszystkich
Mam problem. Otóż złożyłem siostrze komputerek (głównie z moich starszych
części, które u mnie działały stabilnie pod winxp).
Otóż: Duron800, płyta ECS K7VZA1.1, 128 MB Ram, dysk Seagate U5 40GB, karta
Geforce 2MX, windows 98SE. Konfiguracja w zupełności jej wystarcza, tyle, że
po uruchomieniu jakiejś gierki po chwili wyłącza ją i wraca do systemu - w
sumie nie wiesza się, ale wyłącza grę.
Co może być nie tak - temp. proca max 45 stopni, kostkę Ramu zmieniałem na
inną i jest to samo....
Już nie mam pomysłu:((((