Re: W sklepie czy samemu .

Autor: Chichotek (ml_at_rechnet.waw.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 11:33:48 MET DST

patryszja1_at_wp.pl z premedytacja zapewne w pl.comp.pecet napisal(a):
> Witam
> chcialabym sie Was poradzić
> Wkrótce chcę kupić komputer i nie wiem czy składać go sama czy
> kupić po prostu w sklepie z gwarancją ( i chyba drożej).
Skladajac sama tez masz gwarancje tylko ze nie na caly komp a na jego
poszczegolne elementy ktore sama sobie wybralas.
> ...właśnie i w jaki sposób jest taniej i bardziej się opłaca.
> Za wszelkie sugestie z góry dziękuję
Osobiscie uwazam ze lepiej jest samemu zlozyc kompa kupujac te elementy
ktore sie chce, zamiast zdawac sie na sprzedawce, jak nie masz znajomka
ktory umialby to zlozyc to kup te podzespoly ktore chcesz miec w kompie i
zawiez to do jakiegos serwisu/sklepu i powinni Ci zlozyc wszystko ok. Tylko
przed odebraniem sprawdz czy rzeczywiscie w kompie jest to co chcialas.

--
pozdrawiam, Chichotek
gg: 188553