Re: Logitech MX700 i inne baterie

Autor: Ghost (ghost_at_jasna.tarnow.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 09:46:39 MET DST

Uzytkownik "Bucz" <firepunch-------zabezpieczenie-------_at_go2.pl> napisal w
wiadomosci news:bbs1so$50$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> chcialem do tego kombajnu wlozyc inne akumulatorki ... takze Ni-MH ale o
> pojemnosci 1200 mAh ... na pokrywce pisze zeby zastepowac w razie czego
> innymi ale o pojemnosci 1500 - 1900 mAh ... moze to miec negatywny wplyw
> na myszke ... baterie? zapewne chodzi tutaj glownie o proces ladowania

Sam mam ta myszke od jakiegos czasu, ale nie wiem jak ona kontorluje
ladowanie
jest obawa ze poprostu laduje x godzin stalym pradem wiec raczej nie
wsadzalbym
mniejszej pojemnosci aku. 2Ah napewno mozna dac, najwyzej nie naladuja sie w
100%

--
Pawel R.  ghost_at_jasna.tarnow.pl
GG: 3473222