Re: Problem z klawiaturą

Autor: Marsjanin (06.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 04:35:58 MET DST

        Usenetowy bot Radoslaw Sokol pod wpływem
        zwarcia wygenerował aż 24-liniowego posta:

>Swoją drogą nic nie przebije klawiatury Fujitsu, której teraz
>używam. Chyba jestem szybszy od niej, bo często nie "zauważa"
>tylu naciśnięć pojedynczego klawisza, ile rzeczywiście wyko-
>nałem, a do tego często kolejny klawisz wciśnięty zaraz po
>puszczeniu Control traktuje tak, jakby Control jeszcze był
>wciśnięty :) Z innymi klawiaturami takich problemów nie mam,
>więc raczej wykluczam moją winę ;)

Heh...
Ja używam teraz starego no-name, jeszcze na starego DINa i bez
klawiszów Windows. Problemy? Ależ skąd... U mnie występuje co prawda
ten sam problem (np. "wąs">"wąś"; "skąd">"ską"), ale tylko jak piszę
za szybko (a jak widać nie umiem). Nie mam gdzie indziej jak sprawdzić
(chyba, że pożyczę od kogoś klawioszkę). Nawet dobra myśl. :-)

Natomiast strasznie wkurza to np. podczas grania w gry typu Liero
(każdy gracz ma zdefiniowane po 7 przycisków, jednorazowo naciska max.
dwa (czasem pod wpływem emocji na krótko więcej). Komp, gdy np.
naciśnięte jest [d] i [g] (lewo i prawo dla gracza 1) "blokuje", czyli
nie widzi naciskania klawisza [lewo] (strzałka, lewo dla gracza 2).
Próbowaliśmy różnych kombinacji, i zawsze coś było uniemożliwione. :-(

--
-- Pozdrawiam -- Marsjanin --