Re: Czyczszenie nagrywarki - jak?

Autor: Marsjanin (06.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 04:53:32 MET DST

        Usenetowy bot Maniek pod wpływem
        zwarcia wygenerował aż 33-liniowego posta:

>!!!!!!!!!!!!!! NICZEGO NIE CZYŚĆ !!!!!!!!!!!!!!!!

Najlepiej zacząć od siebie - nie czyścić uszu i za paznokciami. Wiesz,
jak łatwo wacikiem przebić bębenek, albo wbić sobie boleśnie jakiś
włosek ze szczotki pod paznokieć?!

>Precyzja mechaniki czytnika laserowego jest TAK ZAJEBISTA,że
>ingerencja z zewnątrz może ROZPIEPRZYĆ stabilność prowadnicy lasera NA
>ZAWSZE !!!

Powiedz no mi, co ma prowadnica do soczewki, misiu?

>Jakiś PIERODŁA napisał swego czasu w gazecie : jak oczyścić oczko
>lasera ? i naraz WSZYSCY rzucili się do czyszczenia.
>Nawet ci co im NIC nie szwankowało !!!
>Efektem był masowy wysyp napraw serwisowych owych urządzeń laserowych
>(nagrywarki jak i same napędy CD).
>I O TO CHODZIŁO w tym artykule :)))
>Żeby napędzić klientów serwisom.

A teraz jakiś inni *pierdoła* pisze, żeby nic nie czyścić, bo pewnie
też prowadzi warsztat komputerowy i chce mieć więcej klientów - przez
zastraszenie łatwością zepsuć. :-(((

>Jak coś ŹLE działa to właśnie należy oddać to DO SERWISU i WYMAGAĆ
>należnych nam napraw gwarancyjnych.

GWARANCYJNYCH - zgadzam się. PO-gwarancyjnych - patrz wyżej...

>Jak będziemy już w Unii Europejskiej to dopiero takie serwisy będą
>działały JAK POWINNY i te polskie sklepiki z gównianą obsługą i taką
>samą obsługą serwisową padną jak muchy w upale.

To co napiszę, to już NTG, ale w co ty kurde wierzysz... :-O

--
-- Pozdrawiam -- Marsjanin --