Re: W sklepie czy samemu .

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 00:10:21 MET DST

Użytkownik <patryszja1_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> chcialabym sie Was poradzić
> Wkrótce chcę kupić komputer i nie wiem czy składać go sama czy
> kupić po prostu w sklepie z gwarancją ( i chyba drożej).
> ...właśnie i w jaki sposób jest taniej i bardziej się opłaca.

Jeśli chodzi o taniość to nie ma zbyt wielkiej różnicy czy składasz
sama, czy kupujesz zestaw. Chociaż składająć samemu można kupić
procek w jednym sklepie, a pamięć w innym, bo tam tańsze są pamięci
niż w tym pierwszym itd.
Jednak Twój post wskazuje, że nie za bardzo znasz się na sprzęcie, bo
gdybyś się znała dobrze to bez zbędnych pytań złożyłabyś sobie sama
komputer. A tak to radzę faktycznie kupić zestaw, chyba że masz
kolegę co się zna. Jeśli zdecydujesz się na zestaw to pod żadnym
pozorem nie kupuj gotowych zestawów z proponowanych przez
sklep części, tylko wskaż konkretnie które to mają byc podzespoły.
Zapytaj o radę kogoś dobrego w te klocki (tylko nie sprzedawcę:-)).
Takie gotowe zestawy są często z części najsłabszych - tak dla sztuki.
Pozdrawiam